РМО вчителів МІФ Великобагачанщини
Середа, 18.10.2017, 15:58


Вітаю Вас Гість | RSS
Головна Методична сторінка Реєстрація Вхід
Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Методична розробку уроку математики в 6 класі учителя математики Устивицької ЗОШ Жемели Л.В. (засідання творчої групи математиків, жовтень 2013 року) можна побачити тут

     

Інструктивно-методичні рекомендації

Лист Міністерства № 1/9-426 від 01.06.2012 "Щодо інструктивно-методичних рекомендацій із базових дисциплін"

  1. Інформатика
  2. Математика
  3. Фізика. Астрономія

Інструкція про звільнення від проходження державної підсумкової атестації.


Загальні правила вивчення математики

1.      Робота з вивчення математики має бути систематичною, щоденною, без будь-яких перерв, за винятком, звичайно, днів відпочинку.

2.      Намагайтеся відразу зрозуміти все, що вивчаєте на уроках, засвоїти дії, вміння, які відпрацьовуються на уроках.

3.      Прагніть «докопуватися» до головного, загальних основ матеріалу, що вивчаєте.

4.      Головною метою вивчення математики має бути не просте запам'ятовування тих або інших означень, теорем, формул і навіть не просте опанування їх, уміння використовувати їх під час розв'язування задач (усе це, звичайно, потрібно), а засвоєння та оволодіння ідеями й методами математичної науки.

5.      Привчіть себе до постійного самоконтролю і самооцінки своєї навчальної діяльності.

Адже ви вчитеся не для вчителя, не для батьків.

Ви вчитеся для себе, і вся ваша робота — це робота для себе!

Тому вчіться контролювати та оцінювати цю роботу самостійно.

Пам'ятайте! Ви найбільше зацікавлені в її результатах.

Складання плану відповіді з математики

1.      Виділіть поняття, яким потрібно дати означення.

2.      Виділіть теореми або правила, які потрібно сформулювати і довести.

3.      Виділіть означення, теореми, правила, на які потрібно послатися під час доведення.

4.      Складіть доведення теореми або правила.

5.      Продумайте записи на дошці під час відповіді.

6.      Покажіть, де і як застосовується теорема (правило).

7.      Зробіть висновок.

Рекомендації щодо складання конспекту

Конспект (від латинського огляд, нарис) — це короткий виклад статті, книги, доповіді або лекції.

Загальний прийом контролю розв'язування задачі

1.      Перевірте правильність запису умови.

2.      Перевірте хід розв'язання, встановіть, чи правильно застосовано прийом розв'язання.

3.      Перевірте правильність записів і креслень.

4.      Перевірте обчислення.

5.      Дослідіть розв'язання, розгляньте окремі випадки.

6.      Передайте стисло хід розв'язання задачі.

7.      Корисно перевірити розв'язання в товариша.

Як розв'язувати задачі

1.      Вдалий рисунок — хороший помічник, з ним ідея розв'язання «прийде сама». Якщо умова дозволяє, кресліть у масштабі.

2.      Уникайте креслити окремі випадки (прямокутний, рівнобедрений трикутники тощо), якщо це не передбачено умовою задачі.

3.      «Задано» — рисуйте синім кольором, «знайти» — червоним. Це допомагає сконцентрувати думку на головному.

4.      Відведіть 2-3 хв. на ретельне вивчення умови. Що дано? Що потрібно знайти? Чи можна сформулювати задачу в інший спосіб? Чи можна знайти зв'язок між цією задачею і якою-небудь задачею з відомим розв'язанням?

5.      Якщо задача складна, складіть план розв'язання.

6.      Вдала допоміжна побудова іноді одразу розкриває секрет умови задачі.

7.      Спотворений у просторовому рисунку перетин побудуйте поряд у натуральному вигляді — прямий кут стане дійсно прямим, подібність трикутників стане явною.                        
                                   

8.      У стереометрії добре допомагає модель, навіть поспішно складена з паперу.

9.      Нічого не виходить? Не сумуйте! Проведіть наново загальний аналіз — навіть О. Суворов визнавав необхідність вчасно відступити. Математичні викладки почніть знову, оскільки дуже важко знайти неточності в старих записах. Раціональний вибір невідомих — справа тонка. Мобілізуйте весь свій досвід та інтуїцію! Не бійтеся застосовувати систему рівнянь у геометрії. Максимум уважності. Розв'язання може бути зведене нанівець через один тільки забутий знак «мінус». Не сподівайтеся на сусіда! Самостійність — обов'язковий елемент навчання.

10. Коли задачу розв'язано, погляньте: можливо, знайдете більш вишукане або раціональніше розв'язання! Адже математика найбільш таємничий і романтичний предмет. Знайшовши нове, красивіше розв'язання, тим самим відкриваєте для себе нову загадку цієї найвеличнішої науки.

  № 19-21 (391-393) липень 2013 р.         Математика в школах України)


Форма входу

Пошук

Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Архів записів

Друзі сайту
УЦОЯО

Copyright MyCorp © 2017
Безкоштовний хостинг uCoz